Повернення та обмін товіров можливий протягом 14 днів

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

 

Покупець може :

 

  • Повернути або обміняти товар належної якості
  • Повернути або обміняти товар неналежної якості

Який товар підлягає обміну :

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо ;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Сроки повернення

  • Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
  • Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.

 

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 

Для здійснення повернення або обміну зв'яжіть за телефоном

 

Етапи повернення товару :
  • клієнт повідомляє нашого менеджера про причину повернення товару (бажано представити фото всього товару що прийшов ) 
  • клієнт відправляє товар до магазину за свій рахунок та повідомляє новостворену ТТН менеджеру
  • наш співробітник отримує повернутий клієнтом товар
  • протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання товара нашим співробітником проводиться перевірка на працездатність товару, а також на предмет підміни товару або комплектуючих 
  • по результатам перевірки, повертаємо кошти на ваші реквізити за товар протягом 3 рабочих днів.

Як здійснюється повернення коштів?

Клієнт відправляє товар назад.

Ми отримуємо,перевіряємо товар.

Повернення коштів протягом 3 днів  посля того як клієнт надав реквізити

Якщо Ви вирішили повернути товар назад в термін до 14 днів, ви повинні розуміти, що вам повертається тільки сума вартості товару, якщо ваш товар був оплачений післяплатою на Новій Пошті, то комісія 2% + 20 грн, яку ви оплатили Нової Пошти по верх вартості товару, не буде вам компенсована. Всі додаткові витрати по оплаті товару є добровільним рішення покупця.